Hallo allemaal,
Vandaag was een dag om nooit te vergeten, want ik mocht pupil van de week zijn bij de wedstrijd van sv Parkhout tegen FC Oudewater. Ik vond het echt superleuk, al was het ook een klein beetje spannend.
Toen ik aankwam, meldde ik mij eerst in de bestuurskamer. Daarna liep ik meteen door naar de spelers van het eerste elftal. Ik stelde mezelf voor en gaf iedereen netjes een hand. Dat voelde al meteen heel bijzonder! Vervolgens mocht ik met de jongens meelopen naar de kleedkamer en daarna gingen we samen het veld op voor de warming-up.
Na de warming-up gingen we met z’n allen weer terug naar de kleedkamer, waar gezellige muziek werd gedraaid. Toen het tijd was voor de wedstrijd, liepen we samen het veld op en kreeg ik van alle spelers nog een hand. En toen kwam het mooiste moment: ik mocht de aftrap doen! Ik dribbelde naar voren en scoorde zelfs bij de tegenpartij. Jammer genoeg telde mijn goal niet mee voor de score . Ik had met de jongens afgesproken dat als ik zou scoren, ik een “Suuui” zou doen en hoe leuk was het dat iedereen dat hard met mij meedeed!
Daarna mocht ik in de dug-out zitten bij de wisselspelers. Vanaf daar keek ik de wedstrijd en maakte ik gezellig een praatje met de jongens.
Helaas heeft sv Parkhout de wedstrijd verloren, maar dat maakte voor mij de dag niet minder bijzonder. Ik heb enorm genoten en kreeg als kers op de taart ook nog een gesigneerde bal. Ik was daar superblij mee!
Het was echt een geweldige dag die ik nooit meer zal vergeten!
Groetjes Shevayo